Sociální pedagožka, antropoložka a joker v divadle utlačovaných. Věnuje se výzkumně i prakticky tématům spojeným s marginalizací, interkulturním soužitím a vzděláváním. Kromě práce na Fakultě humanitních studií UK absolvovala také sérii výcviků v metodě divadla utlačovaných, výcvik systemické supervize a koučování, terapii zážitkem a základy krizové intervence, nyní i PBSP – psychosomatická psychoterapie.
Škola je místo, kde děti musí trávit velkou část svého života. Při své práci s různými jednotlivci i skupinami jsem se setkala s mnoha lidmi, kterým škola a hlavně učitelé a spolužáci dokázali hodně pomoct, když to doma např. nefungovalo a také s řadou těch, pro které se těch několik povinných hodin denně stalo peklem, z kterého se dlouho vzpamatovávali. Proto bych ráda přispěla k tomu, aby byly školy spíše milým místem, kde je dobře, a člověk se může v klidu a bezpečně připravit na svůj profesní život ve společnosti, a méně místem, kde se setká s nepřívětivým zacházením a špatnými vztahy.