Myšlenka Eduzměny mne oslovila svojí komplexitou, tedy tím, že se zaměřuje na všechny části školského systému na určitém území, což by podle mého názoru mohlo být skvělou laboratoří pro aplikaci inovací. Nepoznal jsem dosud žádný projekt, který by byl takto vymyšlen, a myslím, že jde o skvělou příležitost přinést pro vzdělávací politiku nové impulsy.

Pochází z malebného městečka Domažlice při západní hranici ČR, do Prahy se vydal kdysi dávno na studia Přírodovědecké fakulty (učitelství biologie a matematiky) a už v ní zůstal. Začínal jako učitel na základní škole a po 6 krásných letech pedagogického působení se stal ředitelem školy, což mu vydrželo dlouhých, ale neméně krásných 17 let. A po kratším intermezzu na MŠMT se k této profesi vrátil, tentokrát do soukromého školství. Kromě toho působí na Pedagogické fakultě a v nejrůznějších projektech, nicméně jeho hlavní srdeční záležitostí je práce ve vzdělávacím systému Duhovka.