Regionální pilot systémové proměny ve vzdělávání považuji za nedílnou součást balíku nástrojů, jak k proměně vzdělávání dospět. Zároveň věřím, že existují tři pilíře, na jakých máme snahu o zlepšení jakéhokoliv systému stavět, a to vztahy, spolupráce a expertiza. U všech vnímám, že je Eduzměna na dobré cestě, a moc mě těší, že u toho můžu být.

Honza studuje pedagogické vědy na UCL Institute of Education v Londýně. Pracuje v advokačním týmu organizace Učitel naživo, kde má na starosti komparativní výzkum o podobě přípravy učitelů v zahraničí a kde se v letech 2018 a 2019 podílel na založení vzdělávacího programu pro vedení škol Ředitel naživo. V roce 2019 zde pracoval na vývoji strategie systémové změny ve vzdělávání Sdílené priority 2030+ pro Učitele naživo a Nadaci České spořitelny. Dále je členem odborné rady Nadačního fondu Eduzměna a členem dozorčí rady České středoškolské unie. Krátce působil v poradním orgánu předsedy vzdělávacího výboru Senátu PČR prof. Jiřího Drahoše. Rád jezdí na túry do hor, poznává lidi a pomáhá mladším na jejich cestě za kvalitním studiem a smysluplnou seberealizací.